mördarkänslan ökar ;s

Jäädrar va jag blir irriterad! Vill bara skälla ut dig som fan! ååh, tror på fan att humöret blir värre .. Men människan kan väl för fan ta o lära sig nån gång ? blir fan helt galen! Får la hoppas att det är "mördar instinkten"(?) försvinner snart , Haha.
Meeen gaaah, va förbannad jag blev. Du äklar mig fan nu. ussscch. Måste låta det gå, men fuck va svårt det är ..
Och fråga INTE vad jag menar, Det behåller jag för mig själv. Ibland är det bara skönt o skriva av lite damp om man kan säga så . En sak vet jag nog, Du kommer inte få se mig nå mer. iaf som det känns nu.

Nyss ätit, Fifän va gott det va . funderar på att städa rummet, men vart ju på så dålig humör så måste försöka bli av med det först. haha.  ska nog sätta på lite Dh så jag blir gladare eller nå .  updat senare..

Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0