lollipop lollipop ååloliloli pop..

.. har gått o sjungit det hela dagen. förstår inte vart jag fått det ifrån , haha.

Skolan var lite upp o ner idag. vart lite konstiga saker där i mellan men det fixade sig. Jag o fanny tog iaf 13.42 tåget hem . När jag kom hem blev det att bara ta det lungt. o sedan gå till mormor o äta himmelsk mat. fast jag va inte så hungrig så jag är fortfarande spräckfärdig ! haha. Morfar hade fixat bastun oxå. GUD va skönt det va. Har inte vart så här avslappnad på länge. helt underbart är det iaf. älskar o bara sitta där i bastun o bara låta tankarna försvinna o man bara njuuter. så härligt. så nu är jag fräsch luktar gott o är fett avslappnad.

Idag komemr oxå Tessan hem. Hon ska vara hemma i 2 veckor den lilla hönan :) ska ringa henne snart o höra hur det är med henne.. sedan blire en liten stunds plugg o så sova. ny dag imorgon :)

Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0