Knivhugg i magen

hm, va drygt det här vart! Hade kommit upp ur sängen, klätt mig sminkat mig och fixat håret o så helt plötsligt får man mensverk,.. fan va det suger. Känns som knivhugg i mellanåt .. men det är fan inte det värsta. har fortfarande sån där jag-blir-irriterad-på-minsta-lilla humör. o ha det en dag o gå i våran klass där killarna kan driva en till crasy är det inte så värst jätte bra.. hah. så nu har jag slängt på mig mjukisar, o håret är uppsatt i en knut. Tänte somna lite till Raise your voice. Jag vet att den här dagen kommer bli såååå tråkig. hatar att bara sitta o ha tråkig .. suger.
mormor o morfar ska till örebro idag så dom är inte hemma heller :/ aja får hoppas att dagen går fort..
o jag vet att lilla fannybanny inte kommer att fixa hela dagen utan mig .. ;) haha!

Dagen blir iaf sängen med film . Kanske ger mig upp för att packa . ska nog te Linde imorgon o va där i helgen eftersom tessan är hemma :)

aja jag kommer säkert skirva mer under dagen, o så får vi se vilken dagens låt blir :)
Igår var det Ken ring - se dig omkring, gammal , men den är skön! tro mig, kommer bli mkt gamla låter på dagens låt ;)

Pusskram Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0