ibland kan man va barnslig.

Jag har alltid vart en sån som blir förälskad i killar på filmer.. eller ja vilken brud har inte ? iaf, den första jag vart "kär" i var john smith från poccahontas .. haha, tro mig , jag va liten då .
Men jag blir så galet förälskat i killar från england nu, det började med alex pettyfer och nu Oliver James.
Bägge två är grymt heta! ååh, jag ska verkligen till england i år :D Det är ett måste!

oliver james & alex pettyfer
Gryymt snygga! :D

oliver´s röst är för fin, och hans namn gillar jag riktigt mkt!
och deras accent .. tyckte inte om den för kanske 3 månader sen,
men jävlar vad dom kan förtrolla en . jag är förlorad :D haha!

Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0