Hemma

Nu är jag hemma från skolan. kom visserligen hem får typ en timme sen. men att skriva blogg direkt är inte nåt jag orkar med hah. Ikväll tror jag nog det blir o träffa tessan som sagt :) Marcus är på han med. så vi får se vad som dyker upp ikv.

Till helgen tror jag det blir lite lugnt. Kanske bio nån dag. o så kanske snowboard på sönda. Vi får se hur det blir :)  Äntligen fredag imorgon o det menas med sova ut o den här fredagen pengar., lika skönt varje gång. Sen är det ju inte många veckor kvar till lovet, o då slipper jag skoaln i 5 Veckor. Snacka skönt! 1 veckoa lov, o 4 veckor praktik. Tror till o med det kommer bli roligt .  Längtar sjukt mkt till dom varma dagarna . Sommaren såklart . Kommer nli så skönt o lsippa skolan så länge o bara ha det slappt med kompisar :) wiii, längtar! :D

nej nu är tess o kanske marcus på väg hit.. så måste fixa andra handen! målar mina naglar.. haha!
 
pusskram

Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0